Jak udostępnić urządzenie lub dom innemu użytkownikowi w aplikacji TUYA? 0
Jak udostępnić urządzenie lub dom innemu użytkownikowi w aplikacji TUYA?

Jak udostępnić urządzenie lub „rodzinę” innemu użytkownikowi w aplikacji TUYA?

 

Aplikacja TUYA pozwala na udostępnienie urządzeń członkom rodziny. Możemy udostępnić samo urządzenie lub całą „rodzinę” w aplikacji. Od teraz każda osoba będzie miała możliwość sterowania wybranymi urządzeniami z poziomu telefonu. Aplikacja daje również możliwość wyboru jakie uprawnienia będzie miała dana osoba w udostępnionym domu:

- zwykły użytkownik (member): może tylko włączać lub wyłączać dane urządzenia, nie ma możliwości tworzenia automatyzacji oraz nie ma wglądu do szczegółowych ustawień danych urządzeń,

- administrator: może dodatkowo tworzyć automatyzację oraz dodawać i usuwać urządzenia z aplikacji.

 

Instrukcja krok po kroku jak udostępnić całą rodzinę w aplikacji TUYA:

 

1. Włącz aplikację TUYA

2. Wejdź w zakładkę „Ja”

3. Następnie „Zarządzanie domem”



4. Wybierz „rodzinę”, którą chcesz udostępnić





5. Wciśnij „Dodaj członków”




6. Użytkownik może zostać dodany za pomocą loginu w aplikacji TUYA, maila lub numeru telefonu

7. Wpisujemy nazwę pod jaką użytkownik będzie się wyświetlał w „domu”



8. W polu „Numer konta” podajemy numer telefonu lub maila
na jakiego zostało założone konto TUYA osoby, której chcemy udostępnić „rodzinę”




9. Wybieramy jakie uprawnienia będzie miała dana osoba

10. Po wysłaniu zaproszenia na telefonie drugiej osoby wyświetli się komunikat z zaproszeniem

11. Po zaakceptowaniu zaproszony użytkownik będzie miał możliwość sterowania udostępnionymi urządzeniami.

Udostępnianie danego urządzenia:

  1. Włącz aplikację TUYA
  2. Wejdź w dane urządzenie
  3. W prawym górnym rogu kliknij ikonkę ołówka (informacje o urządzeniu)
  4. Na ekranie wybierz „Udostępnione urządzenia”
  5. W sekcji „Share with the Account Tuya Smart” wybieramy „Dodaj”
  6. Wybieramy region
  7. W sekcji „Numer konta” wpisujemy numer telefonu lub adres email
  8. Po naciśnięciu „Zakończono” urządzenie zostanie udostępnione danej osobie.

W razie problemów z aplikacją lub naszymi urządzeniami zapraszamy do kontaktu mailowego – sklep@psmart.pl lub telefonicznego od pon. – pt. w godzinach 9:30 – 15:30. Nasz dział wsparcia na pewno znajdzie rozwiązanie takiego problemu!

Komentarze do wpisu (0)

Szukaj przedmiotów kompatybilnych z: 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl